.....

Sunday, March 11, 2012

ALHAMDULILLAH....

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum wbt..

alhamdulillah...Allah masih meminjamkan mata untuk melihat,meminjamkan tangan untuk menaip,meminjamkan akal untuk berfikir...alhamdulillah....syukur padaMu Ya Allah...Kau masih memberi pelbagai nikmat untukku terus bergantung harap hanya padaMu....

cuti yang Allah beri pada saya dan rakan-rakan yang lain sangat berharga...saya sangat menghargainya kali ini  sebab...sebelum-sebelum ni...cuti saya penuh dengan RELAX...tak perlu kalot-kalot nak buat sesuatu perkara...tetapi kali ni, Allah memberi saya sedikit kesibukan dalam menjayakan satu rehlah yang bakal berlangsung nanti...

terus terang saya katakan, saya bukanlah dari kalangan mereka-meraka yang bergerak aktif dalam mana-mana aktiviti yang dianjurkan oleh satu badan NGO,HALUAN...sehinggakan ramai kawan saya tak percaya saya tak pernah sertai satu kem ni(KMK)...kem ni diadakan pada tiap-tiap tahun...dalam satu tahun, 2 kali kem ni akan berlangsung...tapi saya tak pernah pergi...hebatkan??

cuti kali ini,Allah izin saya terlibat dalam satu rehlah...perlu mencari fasilitator di kalangan kawan sendiri,senior-senior dan peserta di kalangan tingkatan 1-tingkatan 6...memang susah pada mulanya...saya dah la tak berpengalaman nak buat kerja-kerja ni semua...Allah saja mengetahui macam mana saya buat kerja..

seronok apabila hidup dipenuhi dengan da'wah dan tarbiyah ni sebenarnya...pergi sana-sini....saya suka TRAVEL dan lakukan sesuatu yang baru...sejak kebelakangan ni baru saya berjinak-jinak untuk menyertai apa-apa yang dianjurkan...



jazakillahu khair kepada kawan-kawan saya...secara antunna tak sedar...dengan antunna selalu ke Kem KMK,KAHFI,RIMBA,ProCAST...menyebabkan ana pun nak join...walaupun ana agak lewat untuk turut serta dengan antunna..barakallahufikunna..

nanti saya cuba promote ea kalo ada kem2 yang lain dalam blog nih...saya pun baru mula beberapa langkah awal...doakan saya ea..untuk terus berkecimpong dalam perkara-perkara kebaikan ni....
wallahua'lam...

No comments:

Post a Comment