.....

Saturday, November 5, 2011

akhirnya....

bismillah...alhamdulillah..
sudah lama blog ini tidak disentuh,dicantikkan mahupun dibelek..Allah jua tempat kita kembali...alhamdulillah...syukur tak terhingga kepada Ilahi kerana masih memberi saya peluang untuk pulang ke rumah...sudah lama wajah-wajah tenang itu tidak ditatap,dicium...rindunya!!!

semoga Allah meredhai setiap perjalanan hidup kita...kali ni MATRI kasi cuti akhir tahun awal sangat!!!alhamdulillah....seronok memang seronok tapi...risau jugak...risau kecundang dalam arus jahiliah ni....Ya Allah,tetapkanlah hatiku di atas jalan MU....

kalo Yahudi dah jadualkan pelbagai aktiviti untuk rosakkan MUSLIM,takkan saya nak biar diorang golongkan saya dalam menjadi mangsa-mangsa diorang????TIDAK!!!saya mesti penuhkan jadual harian saya dengan sebaiknya!!!dan bukan buat ja,saya akan cuba disiplinkan diri untuk melaksanakan jadual tersebut...

adakah pembaca yang lain mahu menjadi FOLLOWER YAHUDI??kalo tak mahu,apa tunggu lagi, jom penuhkan masa-masa yang Allah bagi kepada kita secara percuma ni dengan baik!!kikiskan sedikit demi sedikit karat-karat jahiliah dalam diri kita...ini juga dinamakan JIHAD!!!JIHAD MELAWAN HAWA NAFSU...



 jom lakukan sekarang!!!jangan membazir masa dengan satu perkara yang tidak diredhai Allah...wallahua'lam~

No comments:

Post a Comment